dimecres, 3 de juny del 2020

DIJOUS, 4 DE JUNY

BON DIA! Recordau que avui tenim el meet. Ahir, a la tarda, vos vaig comunicar que el farem una hora més tard, ja que m'han convocat a una reunió i no se si a les 11h hauré acabat.  Un poc abans, vos penjaré l'enllaç al classroom. Pensau que vos vaig dir que farem dos grups i per tant heu de respectar l'horari que vos ha tocat, Per tant, quedam uns a les 12h i els altres a les 12:30h. Només utilitzarem el xat per demanar la paraula, però també podeu alçar la ma i vos veuré.

FEINA DEL DIA

Català: Fareu una expressió escrita explicant que vos ha parescut la feina que heu fet durant el confinament. Heu de donar la vostra opinió, per exemple, si heu trobat que era molta o poca, fácil o difícil, entretenguda o avorrida, si la comunicació amb jo ha estat bé … Podeu escriure tot el que penseu en un mínim de 6 línies. Trobareu el document al classroom. No posaré nota, ja que només és per saber el què trobau. Ara m'examinareu a jo😜

Matemàtiques: Avui coneixereu l'altre mesura que ens queda que és la mesura de la massa. Primer de tot veureu un video explicatiu i després fareu la pàgina 20 del quadernet de matemàtiques. Més tard vos penjaré les solucions.





Castellà: Mira el siguiente video i busca información sobre GREENPEACE. Escribe en tu cuaderno de castellano todo lo que has averiguado.